Tenzi

Оплата і доставка

Доставка замовлень з нашого сайту відбувається такими способами:

  1. На відділення Нової Пошти
  2. На відділення Укрпошти
  3. Кур'єрська доставка за адресою
  4. Самовивіз зі складу у м. Луцьк Волинської області.

Послуги доставки оплачує покупець (згідно з тарифами перевізника).
Термін доставки «Новою Поштою» - 1-3 дні.
Термін доставки «Укрпоштою» - 3-6 робочих днів.

Ви можете оплатити замовлений товар зручним для вас способом:

  1. Готівковий розрахунок
  2. Накладений платіж (для замовлень від 500 грн)
  3. Оплата за реквізитами ФОП
  4. Безготівковий розрахунок з ПДВ (для юридичних осіб)
  5. Онлайн-оплата.

                                                                                                        Правила отримання товару в транспортній компанії

Перед тим, як прийняти відправлення у відділенні (у кур’єра) транспортного перевізника, обов'язково перевірте посилку! Огляд повинен проводитися у присутності співробітника транспортної компанії.
На що звернути увагу:

  1. Цілісність упаковки (надриви, пошкодження, сліди відкривання посилки)
  2. Цілісність товару та його відповідність вашому замовленню (у посилці має бути товарний чек або накладна з переліком придбаної продукції).

Якщо все в порядку, Ви ставите підпис в наданому транспортною компанією документі і забираєте своє замовлення. Ваш підпис підтверджує, що Ви не маєте жодних претензій до продавця стосовно дефектів товару, які можуть бути виявлені при його прийомі. Після отримання замовлення у перевізника скарги на цілісність товару не приймаються!

При виявленні пошкоджень/некомплекту/підтікання продукції порядок дій має бути такий:

  1. Повідомте про виявлені проблеми співробітнику транспортної компанії
  2. Безпосередньо у відділенні зробіть кілька якісних фото виявленого дефекту
  3. Відмовтеся від прийому відправлення
  4. Попросіть у співробітника відділення (або у кур’єра служби доставки) надати вам Акт претензії. Заповніть його і сфотографуйте
  5. Передайте заповнений Акт претензії  працівникам відділення (кур’єру) і підтвердіть відмову від відправлення. У такому випадку посилка повертається відправнику
  6. Повідомте нашого менеджера  про відмову від посилки і її причини. Надішліть нам фото дефектів і Акту претензій.

Наш менеджер у найкоротші терміни зв’яжеться з вами для вирішення проблеми, що виникла.