Оплата і доставка
Доставка замовлень з нашого сайту відбувається такими способами:
- На відділення Нової Пошти
- На відділення Укрпошти
- Кур'єрська доставка за адресою
- Самовивіз зі складу у м. Луцьк Волинської області.
Послуги доставки оплачує покупець (згідно з тарифами перевізника).
Термін доставки «Новою Поштою» - 1-3 дні.
Термін доставки «Укрпоштою» - 3-6 робочих днів.
Ви можете оплатити замовлений товар зручним для вас способом:
- Готівковий розрахунок
- Накладений платіж (для замовлень від 500 грн)
- Оплата за реквізитами ФОП
- Безготівковий розрахунок з ПДВ (для юридичних осіб)
- Онлайн-оплата.
Правила отримання товару в транспортній компанії
Перед тим, як прийняти відправлення у відділенні (у кур’єра) транспортного перевізника, обов'язково перевірте посилку! Огляд повинен проводитися у присутності співробітника транспортної компанії.
На що звернути увагу:
- Цілісність упаковки (надриви, пошкодження, сліди відкривання посилки)
- Цілісність товару та його відповідність вашому замовленню (у посилці має бути товарний чек або накладна з переліком придбаної продукції).
Якщо все в порядку, Ви ставите підпис в наданому транспортною компанією документі і забираєте своє замовлення. Ваш підпис підтверджує, що Ви не маєте жодних претензій до продавця стосовно дефектів товару, які можуть бути виявлені при його прийомі. Після отримання замовлення у перевізника скарги на цілісність товару не приймаються!
При виявленні пошкоджень/некомплекту/підтікання продукції порядок дій має бути такий:
- Повідомте про виявлені проблеми співробітнику транспортної компанії
- Безпосередньо у відділенні зробіть кілька якісних фото виявленого дефекту
- Відмовтеся від прийому відправлення
- Попросіть у співробітника відділення (або у кур’єра служби доставки) надати вам Акт претензії. Заповніть його і сфотографуйте
- Передайте заповнений Акт претензії працівникам відділення (кур’єру) і підтвердіть відмову від відправлення. У такому випадку посилка повертається відправнику
- Повідомте нашого менеджера про відмову від посилки і її причини. Надішліть нам фото дефектів і Акту претензій.
Наш менеджер у найкоротші терміни зв’яжеться з вами для вирішення проблеми, що виникла.